DIAGNOZA GR. V CZERWIEC 2019 r.
5 – latki
|
A |
B |
C |
D |
Rozwój fizyczny |
73,7 |
18,8 |
7,5 |
0 |
Rozwój społeczny |
20,5 |
68,1 |
9,7 |
1,7 |
Rozwój emocjonalny |
21,4 |
67,9 |
14,4 |
3,7 |
Rozwój poznawczy |
31,2 |
48,8 |
17,2 |
2,8 |
Skala do określania osiągnięć dziecka:
A – badana umiejętność została ukształtowana; dziecko samodzielnie/starannie/dokładnie/precyzyjnie/sprawnie/bezbłędnie wykonuje określone wskaźnikiem czynności
B – badaną umiejętność należy doskonalić; dziecko samodzielnie wykonuje określone wskaźnikiem czynności, popełniając pojedyncze/nieznaczne/niewielkie/drobne błędy;
C – badana umiejętność jest w fazie kształtowania, należy ją rozwijać; dziecko podejmuje próby samodzielnego wykonania zadania lub oczekuje wsparcia/wykonuje czynności nieprecyzyjnie/niedokładnie/niestarannie/popełnia błędy;
D – badana umiejętność jeszcze nie występuje; dziecko nie podejmuje określonych wskaźnikiem czynności samodzielnie ani z pomocą nauczyciela lub wykonuje zadania niepoprawnie.